9 Ocak 2015 Cuma

Hikayeyi RUSÇA dinlemek için tıklayınız:
             
Hikayeyi TÜRKÇE dinlemek için tıklayınız:

                 Hikayeleri ücretsiz mp3 olarak indirmek için "üst kısımdaki indirme" kısmına tıklayabilirsiniz.


Как её фамилия? В кабинет начальника вошла секретарь. -Здравствуйте, Платон Николаевич. -Здравствуйте...Лиза. -Простите, Лиза работала вчера, а сегодня-я. Меня зовут Лида. -Очень рад. Я вас слушаю, Лида. -я, Платон Николаевич давно хотела спросить вас, но мне было неудобно. -Почему неудобно, Лида? Спрашивайте! -Я хотела спросить вас-как моя фамилия? -Чья фамилия? -моя. -странно...Зачем вам надо это знать. То есть я хотел сказать, Почему вы вдруг спрашиваете меня об этом? -Платон Николаевич...Мне кажется, я тоже человек, и у меня есть имя,отчество и фамилия. Но я часто слышу,как вы говорите: Дайте ей этот документ, скажите чтобы она позванила. Она всё это сделает. И я подумала может быть вы не знаете кто я и как моя фамилия? А мы уже два года роботаем вместе. В это время в Комнате Лиды зазвонил телефон. Она заспешила: -кто-то звонит. Мне надо идти. Простите за беспокойства. Девушка быстро из Кабинета. А Платон Николаевич сидел и думал -как в сомом деле, её фамилия? Она права да права...Но как её фамилия?

What's her last name?
A secretary entered her chief’s office:
-Hello, Platon Nikolayevich.
-Hello... Lisa
-I'm sorry, Lisa worked yesterday and today is my shift. My name is Lida.
-Pleased. I’m listening to you, Lida.
-Platon Nikolayevich, I’ve wanted to ask you for long time, but felt pretty uncomfortable.
Why uncomfortable, Lida? Ask!
-I wanted to ask you: what’s my last name?
-Whose last name?
-Mine.
-Odd... Why do you need to know? I mean, why are you asking me this out of blue?
-Platon Nikolayevich... I think, I'm also a human being, and I have a name and last name. But I often hear you say: Give her the document, tell her to call, she can do all this. And I thought, maybe you don’t know who I am and what my last name is? And we are working together for two years already.
Just as she was saying this, a phone rang in Lida’s room. She hurried:
-Someone’s calling. I have to go. Sorry for disturbing.
The girl quickly left the office. And Platon Nikolayevich sat and thought:
-Really, what her last name is? She's right, yes, right... But her last name?


Soyadı Neydi? Sekreter patronun çalışma odasına girdi. -Merhaba Platon Hikolaeviç -Merhaba Liza. -Kusura bakmayın ama Liza Dün çalıştı bugün ben çalışıyorum.Benim adım Lida. -Çok memnun oldum sizi dinliyorum Lida. -Platon Nikoleeviç uzun zamandır size sormak istiyordum ama çekiniyordum. -Neden çekiniyorsunuz Lida? sorun! -Size soyadımı sormak istemiştim. -Kimin soyadı? -Benim. -İlginç...Neden bunu bilmek istiyorsunuz?Yani demek istediğim neden birden bana bunu sordunuz? -Platon Hikoleeviç...Bana öyle geliyor ki bende insanım ve benimde bir adım ve soyadım var. Sık sık 'bunu ona verin,aramasını söyleyin herşeyi yapacak!'dediğinizi duyuyorum. Bu yüzden Kim olduğumu soyadımı bilmediğinizi düşündüm. İki yıldırda birlikte çalışıyoruz. O sırada telefon çaldı.Lida acele etti. -Birisi arıyor.Gitmek zorundayım.Rahatsız ettiğim için kusura bakmayın. Kız hızlıca çalışma odasından çıktı. Platon Hikoleeviç ise oturdu ve düşündü. -Gerçekten onun soyadı neydi? O haklı evet haklı...Ama soyadı neydi?



0 yorum:

Yorum Gönder